Zmienileś mnie

2010-05-01 00:00

Kryję twarz w podmuchach wiatru – nie w Twoich dłoniach
W sukience ze smutku chodzę utkanej – nie z Twoich spojrzeń
Odwracam się by zobaczyć wspomnienie Twoje – nie Ciebie
Zmienileś mnie – nie rozpoznaję siebie...

Już nie Ty, ale deszcz mi wieczorami nuci kołysanki
Piasek pod stopami na drodze w kamienie się zmienił
Pociemniały złowrogo chmury na naszym niebie
Zmieniłes mnie – nie rozpoznaję siebie...

Nie tańczę już szczęśliwa z liści bukietem w ramionach
Upadam pod każdym cięższym akordem życia
Zaklęła mnie miłość w swej potężnej potrzebie
Zmieniłeś mnie – nie rozpoznaję siebie...

Nowych słów się z trudem uczę i nowych zachowań
By jakimś żyć życiem nie będąc już z Tobą
Nowe sobie serce z nadziei ulepię
I choć mnie zmieniłeś – rozpoznam znow siebie.

Wyszukiwanie