Zapomiątki

2010-05-01 00:00

Po tym, jak zmieniłam zdanie:

 

Mijam jak ten dzień powszedni

z każdym dniem

szczęśliwsza, że nie będę trwała wiecznie.

 

Niedotrzymane słowa czytam sobie sama,

której odebrałeś nawet to,

czego znaczenie dawno przeterminowane.

 

Wyrzuć już moją mumię i laleczkę voodoo –

chcę umrzeć naprawdę i od prawdziwych ran kłutych,

wymagających fizycznej bliskości napastnika.

 

 

 

 

Zanim zmieniłam zdanie:

 

Byłam wszystkim, co było

w tamtym dziwnym świecie

od wieczora do rana.

(Rzeczywiście wzrastaliśmy nocą! ).

Dzisiaj dorosła mijam jak ten dzień

z każdym dniem;

szczęśliwa, że nie będę trwała wiecznie.

 

Niedotrzymane słowa czytam sobie sama,

której odebrałeś nawet to,

czego znaczenie dawno przeterminowane.

 

Wyrzuć już moją mumię i laleczkę voodoo –

chcę umrzeć naprawdę i od prawdziwych ran kłutych,

wymagających fizycznej bliskości napastnika.

Wyszukiwanie