Pulpit filologiczny

2010-06-29 09:11

Cd.

        Wiem, że to głupie, ale jestem niezmiernie zadowolona z tego pulpitu :))). Mam na nim sporo książek i artykułów, do których na bieżąco zaglądam, więc dosłownie poustawiałam je sobie na tych cudnych bibliotecznych półkach <lol>:

Wyszukiwanie

Pulpit filologiczny

2010-06-29   09:10

Miałam dotąd naprawdę ładną tapetę. Było to zdjęcie grzbietów bardzo starych książek, które zrobiłam kiedyś w pewnym pokoju nr 112...  Pulpit wyglądał więc jak półka z książkami. Poustawiane w kolumnach ikonki dobrze na tym wyglądały. Facebook naprowadził mnie jednak wczoraj na bibliotekę College’u Trinity w Dublinie, na czym mój pulpit znacząco zyskał. Obejrzałam bowiem zdjęcia tego boskiego miejsca i cóż, zmiana tapety okazała się nieunikniona :D.

Niech żyje wolność słowa!

Nie znaleziono żadnych komentarzy.